مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 17:222022-01-26فرهنگي

عیادت مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از محمد کاسبی


سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، عصر امروز (چهارشنبه 6 بهمن ماه)، ضمن عیادت از محمد کاسبی، پیگیر روند درمانی این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون شد.

- سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، عصر امروز (چهارشنبه 6 بهمن ماه)، ضمن عیادت از محمد کاسبی، پیگیر روند درمانی این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، پوراحمدی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای این هنرمند آرزوی سلامتی کرد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ضمن تجلیل از چند دهه فعالیت های ارزشمند این بازیگر پیشکسوت گفت: محمد کاسبی از چهره های محبوب حوزه فرهنگ و هنر است.

در روزهایی که ایشان دچار کسالت هستند می بینیم که مردم جویای حال این هنرمند هستند که این نشان از منش نیکو و توانایی او دارد.

امیدواریم با بهبودی کامل شاهد حضور دوباره ایشان در فعالیت های هنری مانند گذشته باشیم.

پوراحمدی در ادامه گفت: یکی از مهم ترین اهداف ما در صندوق اعتباری هنر ارتقاء سطح خدمات بیمه ای است تا هنرمندان تحت پوشش در شرایط بهتری دوران بیماری را سپری کنند.

وی با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر سرمایه های ماندگار کشور هستند، گفت: در راستای تکریم هنرمندان پیشکسوت که عمری را در این راه صرف کردند، تلاش می کنیم خدمات مضاعفی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از محمد کاسبی

عیادت مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از محمد کاسبی