مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 16:072022-01-26بين الملل

تظاهرات مردم بوشهر علیه کشتار وحشیانه مردم یمن برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: تظاهرات مردم استان بوشهر علیه کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن برگزار می شود.

- اظهار داشت: جنایات تأسف بار حملات وحشیانه به مردم مظلوم یمن جنایات با حمایت دولت مستکبر آمریکا که به شهادت و مجروح شدن بسیاری از مسلمانان این کشور منجر شده، اندوه فراوانی در میان مردم کشورهای اسلامی و همه انسان های آزاده عالم پدید آورد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: برغم حمایت آمریکا و غرب از تجاوز غیرانسانی رژیم سعودی به یمن و وجود مصائب بسیار زیاد تحمیل شده بر این ملت مظلوم، ارتش و کمیته های مردمی این کشور همچنان به مقاومت مقدس خود ادامه می دهند.

جمالی بیان داشت: امروز شرایط مردم یمن به دلیل تجاوز و بمباران همه روزه متجاوزان در کنار تحریم همه جانبه این کشور ابعاد تازه و گسترده ای به خود می گیرد و مردم سلحشور و مبارز این کشور هر روز با مشکلات جدیدی روبه رو می شوند، مردم بی دفاع و کودکان و زنان این کشور بیشترین آسیب را در حملات غیرانسانی متحمل شده اند.

وی عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن محکومیت شدید اقدامات غیرانسانی و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن توسط ائتلاف عبری عربی، از ملت فهیم و رشید و استکبارستیز استان بوشهر دعوت می کند تا بعد از اقامه نماز عبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات مردم بوشهر علیه کشتار وحشیانه مردم یمن برگزار می شود

تظاهرات مردم بوشهر علیه کشتار وحشیانه مردم یمن برگزار می شود