مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:422022-01-26حوادث

10 فقره کلاهبرداری و سرقت از رانندگان تاکسی های اینترنتی شناسایی شد


محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری و سرقت کارت بانکی رانندگان تاکسی های اینترنتی به پلیس آگاهی بررسی موضوع در دستورکار پایگاه دوم قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند که متهم به عنوان مسافر سوار تاکسی های اینترنتی شده و با بیان اینکه مسافر بوده و کارت بانکی و مدارکش را به سرقت برده اند، درخواست رمز و کارت بانکی راننده برای واریز وجه را می کرد و در یک اقدام حرفه ای با بهانه برداشت پول از عابربانک از خودرو پیاده شده و در خیابان های شلوغ متواری می شد.

رییس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: درادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی متهم شده و با ردزنی تحرکات او در یکی از مناطق شهر کرج، نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به 10 فقره کلاهبرداری و سرقت کارت های بانکی با این شیوه اعتراف کرده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده خاطرنشان کرد: شهروندان از در اختیار گذاشتن رمز کارت بانکی خود در اختیار افراد ناشناس خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 فقره کلاهبرداری و سرقت از رانندگان تاکسی های اینترنتی شناسایی شد

10 فقره کلاهبرداری و سرقت از رانندگان تاکسی های اینترنتی شناسایی شد