مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-26اجتماعي

طرح ارتقاء مهارت برنامه نویسی و سواد دیجیتال در استان افتتاح شد


آیین افتتاحیه طرح ارتقا مهارت برنامه نویسی و سواد دیجیتال با شرکت معاونین آموزشی ابتدایی مناطق استان، مدرسان، رابطان و معلمان مجری طرح برگزار شد.

- ایسنا/کردستان آیین افتتاحیه طرح ارتقا مهارت برنامه نویسی و سواد دیجیتال با شرکت معاونین آموزشی ابتدایی مناطق استان، مدرسان، رابطان و معلمان مجری طرح برگزار شد.

صدیقه عبدالهی امروز (6بهمن) در آیین افتتاحیه، از اجرای طرح ملی سواد دیجیتال بصورت پایلوت برای 5 درصد از دانش آموزان استان و با مشارکت 450 معلم مجری، 8500 دانش آموز در 53 مدرسه در استان خبر داد.

وی هدف از اجرای این برنامه تحولی را توانمندسازی معلمان و دانش آموزان در زمینه کاربرد فناوری های دیجیتال، توسعه تفکر محاسباتی و مهارت برنامه نویسی، شناخت مزایا و مخاطرات فضای مجازی، ارتقاء نگرش مثبت در خصوص لزوم آموزش و یادگیری سواد دیجیتال و مهمتر از همه تقویت مهارت های تولید محتواهای آموزشی دیجیتال عنوان کرد عبدالهی با بیان اینکه در اجرای این طرح تأکید بر رویکرد تربیت تمام ساحتی دانش آموزان است، اظهار کرد: بدین معنا که توسعه دانش، نگرش و مهارت معلمان و دانش آموزان و کاربرد آموخته ها در حل مسائل زندگی روزانه، همچنین ارتقاء شایستگی دیجیتال متناسب با سن و پایه تحصیلی دانش آموزان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ارتقاء مهارت برنامه نویسی و سواد دیجیتال در استان افتتاح شد

طرح ارتقاء مهارت برنامه نویسی و سواد دیجیتال در استان افتتاح شد