مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-26فرهنگي

«بمرانی» در یک تالار تاریخی کنسرت می دهد/ «فرهنگ» به «موسیقی» رسید


تازه ترین برنامه کنسرت های موسیقی طی روزهای آینده در حالی اعلام شد که تالار فرهنگ از مجموعه های فرهنگی قدیمی پایتخت به جمع سالن های کنسرت اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تعدادی از هنرمندان و گروه های فعالی حوزه موسیقی طی روزهای پیش رو در حالی تازه ترین کنسرت های خود را برگزار می کنند که با اعلام اجرای تازه ترین کنسرت گروه موسیقی بمرانی در روزهای هفتم و هشتم بهمن ماه، تالار فرهنگ به عنوان یکی از تماشاخانه های قدیمی شهر تهران که طی دهه های گذشته محل اجرای چندین اجرای موسیقایی و نمایشی بوده، به صورت رسمی به جمع تالارهای برگزاری کنسرت پیوست.

البته طی ماه های گذشته چند برنامه مختصر موسیقایی به واسطه برخی از مجموعه های فرهنگی هنری متعلق به بخش خصوصی در این تالار قدیمی پایتخت اجرا شده بود، اما به نظر می آید با برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت یک گروه پرطرفداری چون بمرانی فصل تازه ای از فعالیت های این مجموعه هنری آغاز شده است.

بر اساس این گزارش آذر ماه سال 1398 بود که خبری بر مبنای بازگشایی دوباره تالار فرهنگ با مدیریت مجموعه خصوصی عمارت روبرو در رسانه ها بعد از سال ها توقف در فعالیت های منظم اجرایی منتشر شد.

بر این مبنا طی تفاهم نامه میان وزارت آموزش و پرورش و مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو، تالار فرهنگ به عنوان یکی از مهم تری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بمرانی» در یک تالار تاریخی کنسرت می دهد/ «فرهنگ» به «موسیقی» رسید

«بمرانی» در یک تالار تاریخی کنسرت می دهد/ «فرهنگ» به «موسیقی» رسید