مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:272022-01-26سياسي

سیل بند جنوب کرمان با دستور رییس جمهور به زودی احداث می شود


استاندار کرمان از دستور رییس جمهور برای احداث فوری سیل بند جنوب کرمان خبر داد.

- ، علی زینی وند در دیدار با وزیر کشور، جزییات مصوبات سفر ریاست جمهوری و وزیر کشور به مناطق سیل زده استان کرمان را بررسی کرد.

استاندار کرمان در تشریح مذاکرات و مصوبات این نشست گفت: یکی از مصوبات سفر رییس جمهور به جنوب این استان تکمیل سیل بند جیرفت بود که در زمان حضور حجت الاسلام رییسی در جنوب، در خصوص احداث و تکمیل سیل بند جیرفت توجیهات لازم را به رییس جمهور ارائه و ضمن تبیین احداث آن، سازوکاری برای احداث سیل بند پیشنهاد دادم.

زینی وند افزود: وزیر کشور در این نشست اعلام کرد رییس جمهور روز یکشنبه گذشته همین استدلال و سازوکار را در هیأت دولت مطرح و بر همین اساس و سازوکار از سوی رییس جمهور بر احداث سیل بند جیرفت و بر اجرا و عملیاتی شدن مصوبات و تسریع در رسیدگی به امور سیل زدگان در جنوب و شرق استان کرمان تاکید شد.

وی با توجه به اظهارات احمد وحیدی وزیر کشور اعلام کرد: در جلسه هیأت دولت یکشنبه سوم بهمن ماه رییس جمهور به وزیر نیرو ابلاغ می کند تا با قید فوریت اقدامات مقدماتی لازم برای آغاز احداث ادامه سیل بند جیرفت را که مطالبه مردمی است و نقش مهمی در جلوگیری از تکرار سیلاب های هرساله در دشت رودبار و جازموریان دارد را به عمل آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل بند جنوب کرمان با دستور رییس جمهور به زودی احداث می شود

سیل بند جنوب کرمان با دستور رییس جمهور به زودی احداث می شود