مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:572022-01-26سياسي

نایب رییس کانون مداحان: برخی مداحان به اسم نوآوری اگزوزی خوان شدند


در برخی از هیأت ها دیده می شود که مداح، هیجان کاذب به مراسم می دهد، درباره اهل بیت (ع) افسانه پردازی و مجلس را نورپردازی و… می کنند، تا مخاطب جذب کنند اما این جذب به چه قیمتی است؟ - در برخی از هیأت ها دیده می شود که مداح، هیجان کاذب به مراسم می دهد، درباره اهل بیت (ع) افسانه پردازی و مجلس را نورپردازی و… می کنند، تا مخاطب جذب کنند اما این جذب به چه قیمتی است؟ جواد حیدری نایب رییس کانون مداحان گفت: برخی از مداحان سبک هایی را برای هیأت های مذهبی ابداع کردند و اسم آن را اگزوزخوانی گذاشتند، که در واقع خشن خوانی است و تناسبی با مدح اهل بیت (ع) ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، برنامه جهان آرا دوشنبه شب 4 بهمن ماه با موضوع هیأت های مذهبی، از وضع فعلی تا وضع مطلوب با حضور سید مهدی حسینی مداح اهل بیت (ع) که امسال هم در محضر رهبر انقلاب اجرای برنامه داشت و جواد حیدری نایب رییس کانون مداحان و رییس کمیته صیانت این قشر از شبکه افق پخش شد.

خروجی هیأت ها متناسب با افزایش تعداد آن ها نیست! سید مهدی حسینی گفت: طی 20 سال گذشته تعداد هیأت های مذهبی بیشتر شده اما خروجی آن متناسب با این افزایش نبوده و گناه و فساد در جامعه کاهش نیافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس کانون مداحان: برخی مداحان به اسم نوآوری اگزوزی خوان شدند

نایب رییس کانون مداحان: برخی مداحان به اسم نوآوری اگزوزی خوان شدند