مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:122022-01-26فناوري

زیرساخت های آب و برق در منطقه ویژه اقتصادی پیام توسعه می یابد


در نشستی با حضور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیرو، توسعه زیر ساخت های برق و آب با هدف محقق شدن هر چه بهتر و بیشتر تبدیل منطقه ویژه اقتصادی پیام به عنوان قطب اقتصاد دیجیتال کشور مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه فرودگاه پیام، با اشاره به برگزاری نشستی با وزرای ارتباطات و نیرو که در راستای توسعه زیرساخت های این مجموعه صورت گرفت، گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه مواردی در خصوص ارائه راهکارهایی برای بهبود زیرساخت های برق و آب منطقه در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال در منطقه پیام عنوان کردند.

وی تصریح کرد: دکتر زارع پور در این نشست بیان کرد که با توجه به اهمیت توسعه شبکه ملی اطلاعات و تاثیر آن در مسیر استقلال، خودکفایی، امنیت بیشتر و ایجاد ارزش اقتصادی پایدار برای کشور و نظر به جایگاه منطقه ویژه اقتصادی پیام به عنوان قطب اقتصاد دیجیتال با هدف استقرار مهمترین مراکز داده کشور در کوتاه مدت نیاز به 40 مگاوات برق و در بازه زمانی یک ساله به 120 مگاوات برق است.

ثناگو مطلق گفت: میزان برق مورد نیاز در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بر اساس مطالعات طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی، برگزاری جلسات متعدد و سوابق بیان شده که در صورت تامین بخش زیادی از نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های آب و برق در منطقه ویژه اقتصادی پیام توسعه می یابد

زیرساخت های آب و برق در منطقه ویژه اقتصادی پیام توسعه می یابد