مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:472022-01-26دانش

دسترسی پژوهشگران 132 شهر به خدمات آزمایشگاهی تسهیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مشارکت همه شهرها، دانشگاه ها و پژوهشگران برای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری صنعت آزمایشگاهی ضروری است به همین دلیل شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دنبال جلب مشارکت و همکاری .

- افزایش بهره وری زیرساخت های آزمایشگاهی کشور و تسهیل دسترسی ها به تجهیزات این حوزه در نهایت، توسعه علمی و فناورانه کشور را در پی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مشارکت همه شهرها، دانشگاه ها و پژوهشگران برای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری صنعت آزمایشگاهی ضروری است به همین دلیل شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دنبال جلب مشارکت و همکاری همه بازیگرانی است که نقشی موثر در شتاب دهی به روند گسترش تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی در کشور دارند.

این تلاش ها تا امروز، عضویت 132 شهر و 31 استان کشور در این شبکه که پلت فرمی برای به اشتراک گذاری دستگاه ها، ارایه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی این خدمات است، را در پی داشته است.

بر همین اساس 146 پژوهشگاه و مرکز تحقیقات، 542 دانشگاه، 10 پارک فناوری و 443 شرکت فعال در حوزه آزمایشگاهی در سراسر کشور از خدمات شبکه آزمایشگاهی بهره مند هستند و محصولات و تجهیزات خود را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی پژوهشگران 132 شهر به خدمات آزمایشگاهی تسهیل شد

دسترسی پژوهشگران 132 شهر به خدمات آزمایشگاهی تسهیل شد