مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 08:572022-01-26سياسي

وقتی ویلا ها باغ های شهرستان اهر را می بلعند


دادستان عمومی و انقلاب اهربه ساخت ویلاها و خانه باغ های غیر مجاز در باغات اهر نیز اشاره کرد و گفت: اخیرا متاسفانه شاهد افزایش ساخت اینگونه بناها در باغات و تبدیل اراضی کشاورزی به ویلا هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر، علی فاضلی در جلسه شورای پیشگیری از جرم دادگستری اهر اظهار داشت: تامین زیرساخت های بهداشتی در اماکن عمومی و واحدهایی که مستقیما با بهداشت و سلامت مردم سر و کار دارد یک وظیفه عمومی بوده  و ضرورت دارد مدیران اینگونه واحدهای خدماتی نظارت جدی بررعایت موازین بهداشتی در مجموعه تحت مدیریت خود داشته باشند.

این مقام قضایی  تاکید کرد: بازدید سرزده از اینگونه واحد در اولویت بوده و در بازدیدی که اخیرا از یک مجموعه کشتارگاهی داشتیم متاسفانه تعلل در بازدیدهای نظارتی دستگاه مرتبط، باعث عدم توجه به رعایت موازین بهداشتی در این واحد شده بود که دستور پلمب این مجموعه داده شد و تا رفع نواقص تعطیل خواهد بود.

وی همچنین با انتقاد از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی مدارس تاکید کرد: در بحث نقض موازین بهداشتی با هیچ مسئول و یا موسسه و اداره ای تعارف نداریم و با ناقضان بهداشت عمومی برخورد می شود و اخیرا یکی از مدارس سطح شهر که با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی موجبات نارضایتی اولیا را فراهم کرده بودند برخورد لازم صورت گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی ویلا ها باغ های شهرستان اهر را می بلعند

وقتی ویلا ها باغ های شهرستان اهر را می بلعند