مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 08:572022-01-26سياسي

پیشنهاد یک نماینده درباره لایحه اساسنامه شرکت ملی پست


دولت برای ارائه لایحه اساسنامه شرکت ملی پست ایران نیاز به زمان دارد و پیشنهاد می کنم این زمان از یک سال به 2 سال افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم دلیجان و محلات در جلسه علنی امروز ( چهارشنبه 6 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت سالگرد قیام مردم هزار سنگر آمل در مواجهه با ضد انقلاب در سال 60، با اشاره به پیشنهاد یک ساله دولت برای تمدید لایحه اساسنامه شرکت ملی پست ایران گفت: امیدوارم بودیم دولت، قبل از 13 تیرماه 1400 این اساسنامه را تدوین می کرد اما تخلف کرد و این اقدام را انجام نداد.

علیرضا سلیمی با اشاره به اینکه تاخیر زیادی در این زمان انجام شده است افزود: اگر قرار است این زمان تمدید شود، تمدید از زمان انقضا است و اگر چنین باشد ما کمی بیش از 4 ماه فرصت داریم و بعد از انقضای این 4 ماه دولت  باید دوباره باید لایحه بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: برای برطرف کردن مشکلات، تمدید مهلت از 13 تیرماه 1400 را پیشنهاد می کنم.

اگر این تاریخ ذکر نشود، شرکت پست بدون قانون کار کرده است و باید تحت تعقیب قرار بگیرد و به این دلیل زمان تعیین شد تا مشکلی ایجاد نشود.

نماینده مردم دلیجان و محلات توضیح داد: پیشنهاد 2 سال برای این است که دوباره با مشکل رو به رو نشویم و دولت هم فرصت ارایه لایحه دایمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد یک نماینده درباره لایحه اساسنامه شرکت ملی پست

پیشنهاد یک نماینده درباره لایحه اساسنامه شرکت ملی پست