مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 08:072022-01-26سياسي

بخش عمده ای از طرح های آبفا بوشهر تا قبل از فصل گرما افتتاح شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: این شرکت در اجرا با کیفیت و تکمیل طرح ها توجه ویژه ای دارد که تا قبل از فصل گرما بخش عمده ای از طرح ها تکمیل و افتتاح شود.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: این شرکت در اجرا با کیفیت و تکمیل طرح ها توجه ویژه ای دارد که تا قبل از فصل گرما بخش عمده ای از طرح ها تکمیل و افتتاح شود.

عبدالحمید حمزه پور در نشست با نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در بوشهر از انعقاد قرارداد وزارت نیرو با این قرارگاه خبر داد و اظهار کرد: در راستای قرارداد وزارت نیرو با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) طرح های آبرسانی به مناطق محروم با همکاری این نهاد اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر بیش از 80 درصد منابع آب از خارج از استان تأمین می شود تصریح کرد: حدود 40 هزار مترمکعب آب آشامیدنی استان از طرح های آب شیرین کن در نوار ساحلی استان بوشهر تولید می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اجرا طرح های آب شیرین کن در نقاط مختلف استان تصریح کرد: هم اکنون به ظرفیت 100 هزار مترمکعب پروژه آب شیرین کن با مشارکت بخش خصوصی در شهرها و روستاهای استان در دست اجرا دارد که بخشی از این ظرفیت امسال وارد مدار تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش عمده ای از طرح های آبفا بوشهر تا قبل از فصل گرما افتتاح شود

بخش عمده ای از طرح های آبفا بوشهر تا قبل از فصل گرما افتتاح شود