مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 21:022022-01-25سياسي

برنامه های محرومیت زدایی سپاه فتح در سال 1401/بخش کشاورزی توسعه یابد


فرماندار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموعه سپاه برنامه های خوبی در عرصه سازندگی و کشاورزی طراحی و تنظیم کرده که قطعا در محرومیت زدایی از مناطق محروم و اقشار آسب پذیر جامعه نقش مهمی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سردار حمید خرمدل در دیدار رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی برای توسعه بخش کشاورزی در استان وجود دارد که باید در برنامه ریزی ها مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به جمعیت بالای عشایری استان و سهم مهم آنان در تولید اشاره و اظهار داشت: توجه به این قشر مهم و رفع مشکلات آنان مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت سایر استان ها با توجه به پتانسیل های طبیعی و مواهب الهی  وضعیت متفاوت تری برای رونق صنعت کشاورزی دارد .

فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فرهنگ کشاورزی از حالت سنتی وقدیمی خارج شده و به سمت تکنولوژی های نوین در عرصه کشاورزی ،باغداری و دامداری در سطح استان حرکت کنیم گفت: یکی از مشکلات اساسی در بخش کشاورزی بهره وری پایین محصولات کشاورزی به دلیل علمی نبودن کشاورزی است که با آموزش های درست به سمت تجاری سازی محصولات کشاورزی متناسب با اقلیم های هر منطقه برویم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های محرومیت زدایی سپاه فتح در سال 1401/بخش کشاورزی توسعه یابد

برنامه های محرومیت زدایی سپاه فتح در سال 1401/بخش کشاورزی توسعه یابد