مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 19:472022-01-25بين الملل

تلاش رسانه آمریکایی برای توجیه تداوم حضور آمریکا در عراق


شبکه آمریکایی الحره به منظور اقناع افکار عمومی در خصوص تداوم حضور آمریکا در عراق در گزارشی مدعی شد که ممکن است داعش مجدداً در عراق ظهور پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طی چند ماه گذشته که قرار بود نظامیان تروریست آمریکایی از عراق خارج شوند، عملیات عناصر تروریستی داعش نیز به صورت پراکنده افزایش پیدا کرده است.

همزمان با عملیاتهای این گروه تروریستی در عراق، عناصر داعش در سوریه نیز دست به عملیاتی در استان الحسکه زدند تا بتوانند با حمله به زندان الصناعه ، سایر عناصر این گروه را آزاد کنند که این غائله نیز با فراری دادن شماری از اعضای این گروه توسط نظامیان آمریکایی به پایان رسید (الحره نیز در راستای این حملات و برای بزرگنمایی عملیاتهای داعش به منظور توجیه باقی ماندن عناصر آمریکایی در خاورمیانه، گزارشی منتشر و ادعا کرد، عملیاتهای داعش در سوریه و عراق باعث کشته شدن صدها نفر شده است و حمله این گروه به زندان الحسکه نیز بزرگترین حمله از زمان سقوط خلافت ادعایی آن در 2019 بوده است .

الحره با اشاره به اینکه در این زندان بیش سه هزار عنصر داعش حضور دارند که خطرناکترین تروریستها به شمار می روند، گزارش داد، حجم حمله داعش، نیروهای دموکراتیک سوریه –وابسته به آمریکا- را غافلگیر کرد؛ چرا که شاید عناصر داعش، توانمندیهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش رسانه آمریکایی برای توجیه تداوم حضور آمریکا در عراق

تلاش رسانه آمریکایی برای توجیه تداوم حضور آمریکا در عراق