مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 19:372022-01-25ورزشي

میرکاظمی: برای بررسی دقیق تر بودجه فرهنگی، کمیته ای تشکیل شود


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رییس سازمان برنامه و بودجه از ما خواسته کمیته ای را تشکیل دهیم تا همراه با معاونت های سازمان برنامه و بودجه اعتبارات بخش فرهنگ به صورت دقیق تر مورد رسیدگی قرار گیرد.

- غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون با رییس سازمان برنامه و بودجه و در محل این سازمان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه اعتبارات بخش فرهنگ در بودجه 1401 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: جمع بندی صحبت نمایندگان این بود که اعتبارات فرهنگی در بودجه 1401 پاسخگوی نیازها در این بخش و انتظارات برای نقش آفرینی و انجام ماموریت دستگاه های فرهنگی، هنری، ادبی، قرآنی، ورزشی و .

نخواهد بود و لذا باید در این زمینه تجدیدنظر صورت گیرد.

منتظری خاطرنشان کرد: در این جلسه آقای میرکاظمی عنوان کرد که کمیته ای از اعضای کمیسیون فرهنگی تشکیل شود و نشست مشترکی را با معاونت های سازمان برنامه و بودجه داشته باشد و تصویر جامعی از اعتبارات فرهنگی در بخش های مختلف چه در حوزه فرهنگ عمومی، چه اختصاصی به دست بیاید و بنا شد تا تصویر جامعی از تراکنش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرکاظمی: برای بررسی دقیق تر بودجه فرهنگی، کمیته ای تشکیل شود

میرکاظمی: برای بررسی دقیق تر بودجه فرهنگی، کمیته ای تشکیل شود