مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 19:022022-01-25اقتصادي

پیشرفت 80 درصدی پروژه جدید بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)


رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به پیشرفت 80 درصدی پروژه جدید بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) گفت: اتمام ساخت پروژه مذکور نیازمند 500 میلیارد تومان هزینه است که تاکنون 100 میلیارد تومان آن تأمین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اراک سید محمد جمالیان بیان کرد: افتتاح پروژه هایی از قبیل پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) قدمی تأثیرگذار در راستای اجرای طرح جدید دولت سیزدهم تحت عنوان طرح عدالت و تعالی نظام سلامت می باشد و هدف گذاری اصلی دسترسی عادلانه مردم همراه با تعالی در نظام سلامت است.

وی افزود: راه اندازی بیمارستان، تأمین نیروهای تخصصی در کلیه شهرستان های استان مرکزی، فعالیت خانه های بهداشت در کلیه روستاها و راه اندازی درمانگاه همراه با پزشک در روستاهای با جمعیت بیش از 4 هزار و 500 نفر از جمله اقدامات مهم و چشمگیر در راستای اجرای طرح مذکور می باشد و هدف اصلی برداشتن قدم با سرعت بیشتر در این راستا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: بیمارستان قدیمی حضرت ولیعصر با 280 تخت و قدمتی بسیار طولانی، ضمن کمبود فضای درمانی و آموزشی و پژوهشی، نارضایتی بیماران، اعضای هیأت علمی، کادر درمانی و آموزشی را همراه دارد و نگهداری این ساختمان با هزینه ها و دردسرهای بسیاری همراه است که در این راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 80 درصدی پروژه جدید بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)

پیشرفت 80 درصدی پروژه جدید بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)