مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:322022-01-25سياسي

باید از تجارب بازنشستگان استفاده کنیم


استاندار کرمانشاه بهره مندی دستگاه های اجرایی از تجربیات ارزنده بازنشستگان را امری مهم برای تحقق اهداف سازمانی برشمرد و گفت: سازمان ها و ادارات باید مستندسازی تجربیات ارزشمند بازنشستگان را به عنوان بخشی از فرآیند مدیریت دانش مدنظر قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن امیری مقدم در نشست هم اندیشی با روسای کانون های بازنشستگان استان با اشاره به تأکید آموزه های دینی و اخلاقی مبنی بر تکریم و تجلیل بازنشستگان به عنوان سرمایه های اجتماعی جامعه و دستگاه های اجرایی، اظهار داشت: باید تلاش کنیم زمینه ارتقا و توسعه خدمات رفاهی مطلوب به این عزیزان فراهم شود.

 وی با اشاره به توجه رهبر معظم انقلاب به بازنشستگان و توصیه همیشگی ایشان برای رسیدگی به امور بازنشستگان، گفت: این قشر، سال ها عمر خود را صرف خدمت به کشور کردند و سربلندی امروز کشور ثمره کار این عزیزان است و به عنوان سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای جایگاه ویژه و برجسته ای هستند.

استاندار کرمانشاه بر لزوم همدلی و انسجام برای حل مشکلات و رسیدن به توسعه پایدار در استان تأکید و تصریح کرد: تحقق اهداف پیش بینی شده در راستای پیشرفت و تعالی استان و حل مشکلات مردم نیازمند همکاری همه اقشار است و در همین مسیر بهره مندی از تجربیات بازنشستگان می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از تجارب بازنشستگان استفاده کنیم

باید از تجارب بازنشستگان استفاده کنیم