مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-25سياسي

چرا حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تایید نمی شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان کمپینی با عنوان ثبت کردند.

اردیبهشت ماه امسال بود که به دنبال استمرار بازداشت چندماهه مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد اروند به دلیل تخلفات مالی و همچنین دستور مقام قضایی وی از منصب خود عزل و حسین گروسی معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد عهده دار سرپرستی این سازمان شد.

همزمانی این تغییرات با پایان عمر دولت دوازدهم و البته نقش آفرینی برخی جریانات سیاسی منجر به بلاتکلیفی وضعیت هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان شد.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم و انتصاب سعید محمد به عنوان دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در مهرماه امسال و در جریان نخستین سفر دبیر شورای عالی مناطق آزاد به منطقه آزاد اروند محمدرضا اسکندری وزیر جهاد کشاورزی دولت نهم و مدیرعامل وقت سازمان اقتصادی کوثر را به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند منصوب و معارفه کرد.

حضور محمدرضا اسکندری به عنوان چهره های خوزستانی که از سوابقی ملی برخوردار بوده و در بین جریانات سیاسی فعال در سطح ملی به ویژه دولت سیزدهم به عنوان چهره ای جهادی شناخته می شود، در شرایط یأس و ناامیدی مردم و فعالان اقتصادی از وضعیت سازمان منطقه آزاد اروند بارقه ای از امید برای تعیین تکلیف و حرکت مجدد این قطار از حرکت بازمانده را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تایید نمی شود؟

چرا حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تایید نمی شود؟