مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 09:272022-01-25سياسي

رویداد بین المللی محصولات بیوتکنولوژی پزشکی آغاز به کار کرد


دومین کنگره و نمایشگاه بین المللی محصولات بیوتکنولوژی پزشکی و صنایع وابسته از صبح سه شنبه پنجم بهمن 1400 در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد.

- ، دومین کنگره و نمایشگاه بین المللی محصولات بیوتکنولوژی پزشکی و صنایع وابسته، از صبح سه شنبه پنجم بهمن 1400 به مدت سه روز در محل هتل المپیک تهران در حال برگزاری است.

در مراسم افتتاحیه، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به همراه بهرام دارایی معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو و همچنین جمع زیادی از مدیران صنعت بیوتکنولوژی پزشکی، حضور دارند.

در دومین رویداد محصولات بیوتکنولوژی پزشکی و صنایع وابسته، شرکت های فعال در حوزه تولید داروهایی با فناوری بالا حضور دارند که هدف اصلی آنها، صادرات محصولات پزشکی دانش بنیان به خارج از کشور است.

تولید محصولات بیوتکنولوژی پزشکی که نیازمند فناوری و دانش بالایی است، تقریباً در دنیا کشورهای اندکی هستند که چنین توانایی و علمی را دارند و جمهوری اسلامی ایران، یکی از معدود کشورها در زمینه تولید محصولات بیوتکنولوژی پزشکی است.

حمایت از تولید محصولات بیوتکنولوژی پزشکی و ایجاد تسهیل برای صادرات، می تواند ایران را از وابستگی به فروش نفت، بی نیاز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد بین المللی محصولات بیوتکنولوژی پزشکی آغاز به کار کرد

رویداد بین المللی محصولات بیوتکنولوژی پزشکی آغاز به کار کرد