مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 09:122022-01-25سياسي

مدیریت پروازی در قم ممنوع شد


استانداری قم بخشنامه الزام سکونت مدیران دستگاه های اجرایی استان در محدوده جغرافیایی محل مأموریت خود را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، مدیرکل حوزه استاندار در بخشنامه ای خطاب به مدیران دستگاه های استان، الزام سکونت مدیران دستگاه های اجرایی استان در محدوده جغرافیایی محل مأموریت خود را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: نظر به ابلاغیه ها و مستندات قانونی موجود در زمینه الزام اقامت دائم و شبانه روزی مدیران در محدوده جغرافیایی محل مأموریت خود و با هدف ایجاد فضا و بستر مناسب برای خدمات رسانی مطلوب به مردم و تسریع در روند پیگیری مسائل، مشکلات و مطالبات حوزه استحفاظی به ویژه در مواقع بحرانی، ضرورت دارد تا تمامی مدیران دستگاه های استان به همراه اعضای خانواده در طول دوره خدمت در استان سکونت و استقرار داشته و از تردد روزانه و اقامت در خارج از استان حتی در ایام پایانی هفته پرهیز کنند.

این بخشنامه یادآور شده که موضوع هماهنگی و اعلان قبلی خروج مدیران از استان برای موارد مأموریت اداری یا مرخصی طبق روال گذشته و به قوت خود باقی است.

گفتنی است، مدیران پروازی اصطلاحی است که در سال های اخیر در فرهنگ سیاسی کشورمان شکل گرفته و به مدیرانی اطلاق می شود که خانواده هایشان در محل خدمتگزاری آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت پروازی در قم ممنوع شد

مدیریت پروازی در قم ممنوع شد