مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 08:422022-01-25دانش

عضو هیئت علمی دانشگاه: می توان انحصار موجود را از دست خودروسازان درآورد


عضو هیئت علمی دانشگاه شریف با تاکید بر اینکه می شود از طریق فعال کردن بخش خصوصی انحصار را از دو شرکت خودروسازی گرفت، گفت: اگر اراده باشد می توانیم خودروی با کیفیت بسازیم.

- رضا روستا آزاد عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به چالش های پیش روی تولید خودروی با کیفیت و با قیمت مناسب در کشور، اظهار داشت: اخیراً دیدیم که سپاه یک خودرو رونمایی کرد که نشان دهنده این است که اگر کسی بخواهد، می تواند خودروی با کیفیت تولید کند.

وی افزود: وقتی ما می توانیم موشک نقطه زن با تکنولوژی داخلی بسازیم و سلول های بنیادی تولید کنیم که حتی تعجب آمریکایی ها را هم برمی انگیزد و وقتی در حوزه انرژی هسته ای و سانتریفیوژها کسانی مثل شهید شهریاری را داشتیم که خوش درخشیدند، معلوم است که مشکل خودرو حل شدنی است.

وی افزود: معلوم است که وقتی تضاد منافع پیش می آید، به جای اینکه به نفع ملت کاری انجام شود، چنین شرایطی پیش می آید؛ در صورتی که اگر مستند تهران تقاطع سئول را نگاه بکنید، یک زمانی کره ای ها از ایران یاد می گرفتند و مهاتیر محمد به آقای هاشمی گفت که ما خودمان از سیستم اداری و مدیریتی ایران یاد گرفته ایم و چگونه ممکن است که بعد از سال ها خود شما بیاید و اعتراف کنید که از ما عقب تر هستید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیئت علمی دانشگاه: می توان انحصار موجود را از دست خودروسازان درآورد

عضو هیئت علمی دانشگاه: می توان انحصار موجود را از دست خودروسازان درآورد