مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 00:102022-01-24سياسي

راهداری و شهرداری های اردبیل نیازمند تأمین تجهیزات مناسب هستند


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راهداری و شهرداری های اردبیل نیازمند تأمین تجهیزات و امکانات مناسب هستند، - ایسنا/اردبیل نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راهداری و شهرداری های اردبیل نیازمند تأمین تجهیزات و امکانات مناسب هستند، گفت: وزیر کشور و راه و شهرسازی در بارش اخیر برف شهرهای مختلف استان اردبیل به ویژه خلخال بی توجهی محض به این مناطق کردند.

سید غنی نظری 4 بهمن در جریان بازدید از عملیات برف روبی در اسالم خلخال اظهار کرد: بیش از 1.

5 متر برف در شهر خلخال و روستاهای اطراف به زمین نشست اما دریغ از مسئولان کشوری که جویای احوال این مناطق باشند در حالی که استان اردبیل همواره مددرسان سایر مناطق آسیب دیده سیل، زلزله و برف و کولاک بوده است.

وی تصریح کرد: وزیر کشور و وزارت راه و شهرسازی در تأمین تجهیزات و امکانات برای برف روبی این مناطق سردسیر دچار قصور و بی توجهی شده و باید در برابر مردم این منطقه پاسخگو باشند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی به فرسودگی امکانات و ماشین آلات راه سازی و شهرداری ها اشاره کرد و گفت: راهداری و شهرداری ها نیازمند تأمین تجهیزات و امکانات مناسب هستند تا ما در وضعیت بحرانی قرار نگرفته و شرایط سخت را بیش از این تجربه نکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهداری و شهرداری های اردبیل نیازمند تأمین تجهیزات مناسب هستند

راهداری و شهرداری های اردبیل نیازمند تأمین تجهیزات مناسب هستند