مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 22:472022-01-24بين الملل

روسیه کارایی نشست اسلو را بعید دانست


ضمیر کابولوف نماینده رییس جمهوری روسیه در امور افغانستان، مذاکرات اسلو برای حل مسائل افغانستان را بعید دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، کابولوف که رییس اداره دوم آسیای وزارت امور خارجه روسیه است، روز دوشنبه به ریانووستی گفت: مسکو از تماس های بین افغانی حمایت می کند، اما بسیار بعید بنظر می رسد که نشست اسلو ثمراتی به همراه داشته باشد.

مذاکرات دیپلمات های آمریکا به همراه نروژ، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اتحادیه اروپا با نمایندگان گروه طالبان حاکم بر افغانستان درباره آنچه مهار بحران انسانی این کشور اعلام شده است، روز دوشنبه در اسلو آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، آمریکا به همراه برخی هم پیمانان غربی خود درحالی مدعی گفتگو با طالبان برای مهار بحران انسانی در افغانستان هستند که خود خود این کشور ها به سردمداری واشنگتن با حمله افغانستان در سال 2021 و 20 سال اشغال نظامی این کشور، سرنوشت غم انگیز امروز برای کشور و مردم افغانستان رقم زده اند.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز؛ نروژ با توجه به قرار داشتن میلیون ها افغان در خطر گرسنگی در فصل زمستان به دلیل تشدید فقر، این نشست را برگزار کرده است.

نماینده رییس جمهوری روسیه در امور افغانستان، همچنین اخبار برخی رسانه ها مبنی بر اینکه هیاتی از گروه طالبان و جبهه مقاومت ملی افغانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه کارایی نشست اسلو را بعید دانست

روسیه کارایی نشست اسلو را بعید دانست