مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 22:422022-01-24اقتصادي

حذف ضامن از تسهیلات زیر 100 میلیون تومانی بانک صادرات ایران


مدیرعامل بانک صادرات ایران از اعطای تسهیلات خرد بدون نیاز به ضامن در تمامی شعب این بانک خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، حجت الله صیدی با بیان این مطلب گفت: با توجه به تأکید رییس جمهور محترم و تیم اقتصادی دولت مبنی بر آسان سازی اعطای تسهیلات به مردم، بانک صادرات ایران فرآیند معرفی ضامن را از روند اعطای تسهیلات خرد تا سقف 100 میلیون تومان برای تمامی شاغلان، بازنشستگان و مستمری بگیران دستگاه های اجرایی، نهادهای عمومی و شرکت های رتبه دار بخش خصوصی حذف کرد.

وی در این رابطه به برگزاری دو جلسه مهم در وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور وزیر محترم و معاون ایشان اشاره و اضافه کرد: مقدمات کار در بانک صادرات ایران که در بانکداری خرد گام های بلندی را برداشته و در این زمینه پیشرو بوده است در اسرع وقت فراهم شد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود: متقاضیان از 50 تا 100 میلیون تومان می توانند بدون ضامن و تنها با ارائه گواهی کسر از حقوق خود از شعب بانک صادرات ایران تسهیلات دریافت کنند.

صیدی، حذف ضامن از فرآیند اعطای تسهیلات خرد بانکی را موجب دسترسی آسان تر به عدالت و افزایش ضریب اعتماد اجتماعی توصیف و یادآوری کرد: امکان دریافت تسهیلات با شرایط یادشده برای آن دسته از کارکنان بخش های خصوصی هم که در بانک دریافت کننده حقوق خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ضامن از تسهیلات زیر 100 میلیون تومانی بانک صادرات ایران

حذف ضامن از تسهیلات زیر 100 میلیون تومانی بانک صادرات ایران