مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 18:122022-01-24اقتصادي

علت نوسانات پایه پولی در طول ماه/اتمام ساماندهی پایانه های فروشگاهی تا پایان سال


در ترکیب اجزای پایه پولی در بخش سایر اقلام، ریپو افزایش پیدا کرده است اما در مقابل، بدهی دولت به بانک مرکزی کاهش پیدا کرده است که منشا آن افزایش سپرده های دولتی در بانک مرکزی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس ظهر امروز با رییس کل بانک مرکزی و هیات عامل این بانک دیدار و در جریان تحولات بازار ارز، قانون ساماندهی پایانه های فروشگاهی و  فرآیند تدوین قانون بانک مرکزی قرار گرفتند.

علی صالح آبادی  و محمدرضا پورابراهیمی رییس کیمیسیون  مجلس شورای اسلامی در پایان این هم اندیشی در جمع خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ دادند.

رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه در جلسه مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس و بانک مرکزی موضوع تحولات بازار ارز کشور به دقت مورد بررسی قرار گرفت، افزود: براساس پیش بینی های ارائه شده چشم انداز تحولات بازار ارز برای سال آینده  مثبت است.

صالح آبادی افزود: موضوع دیگری که در این جلسه مطرح شد بحث پایانه های فروشگاهی بود و گزارش اقدامات به اعضای کمیسیون مجلس ارائه شد، ضمن آنکه خوشبختانه در ماه های اخیر روند اجرای قانون پایانه های فروشگاهی سرعت خوبی گرفته است و مقرر شد تا پایان سال ساماندهی پایانه های فروشگاهی تکمیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت نوسانات پایه پولی در طول ماه/اتمام ساماندهی پایانه های فروشگاهی تا پایان سال

علت نوسانات پایه پولی در طول ماه/اتمام ساماندهی پایانه های فروشگاهی تا پایان سال