مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 17:522022-01-24فرهنگي

معاون هنری: از رونق اقتصاد هنر به واسطه حراج تهران استقبال می کنیم


معاون هنری در اظهارنظری درباره حراج تهران به ایسنا چنین می گوید: «من به مکانیسم حراج تهران کاری ندارم؛ اما از اینکه اقتصاد هنر رونق بگیرد، اقتصاد هنرهای تجسمی رونق بگیرد، - معاون هنری در اظهارنظری درباره حراج تهران به ایسنا چنین می گوید: من به مکانیسم حراج تهران کاری ندارم؛ اما از اینکه اقتصاد هنر رونق بگیرد، اقتصاد هنرهای تجسمی رونق بگیرد، استقبال می ‎کنم.

این روزها گویی دیواری کوتاه تر از عرصه هنر وجود ندارد؛ تعداد قابل توجهی از افراد ـ از منتقد سینما گرفته تا گالری دار ـ انتقادهایی را به رویداد فرهنگی اقتصادی حراج تهران وارد کرده اند.

سوالاتی از قبیل اینکه چطور در شرایط رکود اقتصادی کشور، فقط حراج تهران پررونق است و چطور با این خط فقر، 150 میلیارد تومان پول در یک اتاق جا به جا می شود و .

.

امروز اما حضور محمود سالاری برای تجلیل از بانوان هنرمند پیشکسوت در برج آزادی، بهانه ای شد تا دیدگاه این مقام مسوول را درباره ی حراج تهران بپرسیم؛ اینکه رویکردش به نگاه موافقان نزدیک تر است یا مخالفان.

سالاری در ابتدای گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه کالای هنری به مثابه بسیاری از کالاهایی که در جامعه وجود دارند، نیست، خاطرنشان کرد: برای مثال معلوم است قیمت تمام شده ی یک لیوان، چقدر است؛ بنابراین کالاهای صنعتی رقم تولیدشان قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون هنری: از رونق اقتصاد هنر به واسطه حراج تهران استقبال می کنیم

معاون هنری: از رونق اقتصاد هنر به واسطه حراج تهران استقبال می کنیم