مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 17:472022-01-24اقتصادي

خسارت حدود 2 هزار میلیارد تومانی سیل به سیستان و بلوچستان


مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان: تقریباً نیمی از خسارات وارده مربوط به راه ها و در حوزه فعالیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان بوده و پس از آن بخش کشاورزی بیشترین آسیب را دیده است.

- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان: تقریباً نیمی از خسارات وارده مربوط به راه ها و در حوزه فعالیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان بوده و پس از آن بخش کشاورزی بیشترین آسیب را دیده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سیلاب های اخیر 25 هزار میلیارد ریال به بخش های مختلف استان به ویژه راه ها و کشاورزی خسارت وارد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ علیرضا شهرکی، با اشاره به اینکه در ماه گذشته سه مرحله سیلاب در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان جاری شده، اظهار داشت: جاری شدن این سیلاب ها 25 هزار میلیارد ریال به بخش های مختلف استان به ویژه راه ها و کشاورزی خسارت وارد کرده است مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بیشترین خسارت مربوط به نقطه کانونی سیل یعنی شهرستان کنارک بوده، گفت: تقریباً نیمی از خسارات وارده مربوط به راه ها و در حوزه فعالیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان بوده و پس از آن بخش کشاورزی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت حدود 2 هزار میلیارد تومانی سیل به سیستان و بلوچستان

خسارت حدود 2 هزار میلیارد تومانی سیل به سیستان و بلوچستان