مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 17:122022-01-24سياسي

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد


طی حکمی از سوی یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی از سوی یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این حکم آمده است؛ نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جناب عالی در آموزش و پرورش، به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می شوید.

امید است با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویّات مقام معظم رهبری مدظله العالی و همسویی با برنامه های ریاست محترم جمهور، با جلب مشارکت، همکاری و همفکری فرهنگیان فرهیخته، اعضای شورای آموزش و پرورش، کارشناسان و مدیران آموزش و پرورش، اعضای شورای معاونان وزارت، در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش به ویژه پیاده سازی و اجرای سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برنامه های وزارت آموزش و پرورش با رعایت اصول عدالت محوری ، روحیه انقلابی ، مردم داری ، پاکدستی و فسادستیزی و قانون مداری دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام وظایف و مأموریت های محوله، خدمت بی منت به مردم شریف، رعایت قانون و مقررات و تحقق عدالت آموزشی از خداوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد