مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-24سياسي

همراه سرای بیماران بیمارستان امام حسین (ع) ملایر در حال احداث است


رییس مجمع خیران سلامت ملایر از احداث همراه سرای بیماران در بیمارستان امام حسین(ع) این شهرستان خبر داد و گفت: از محل فروش یک واحد آپارتمان، - همراه سرای بیماران بیمارستان امام حسین (ع) ملایر در حال احداث است ایسنا/همدان رییس مجمع خیران سلامت ملایر از احداث همراه سرای بیماران در بیمارستان امام حسین(ع) این شهرستان خبر داد و گفت: از محل فروش یک واحد آپارتمان، این همراه سرا را برای رفاه حال همراهان بیمار احداث می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عباس آذرهمایون روز دوشنبه 4 بهمن ماه در آیین تجلیل از خیران سلامت شهرستان ملایر به درخشش خیران سلامت این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده تجهیزات پزشکی و همچنین نیازهای درمانی و از طرفی کمبود منابع مالی دولتی، این خلاء باید توسط نهادهای مردمی و خیران پر شود.

آذرهمایون به ضرورت توسعه بخش های بیمارستانی و تجهیزات پزشکی طبق استانداردهای روز تاکید کرد و افزود: خیران ملایری با اعلام نیاز مجمع خیران سلامت در این حوزه به خوبی ورود پیدا کردند و دانشگاه علوم پزشکی همدان مسیر را برای پیگیری، جذب و خرید این کمک ها هموار کرد.

وی کمک های ماندگار خیران در ایام مقابله با کرونا و توسعه بخش های بستری بیماران کرونایی را ستودنی خواند و خاطرنشان کرد: در این مدت 120 کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه سرای بیماران بیمارستان امام حسین (ع) ملایر در حال احداث است

همراه سرای بیماران بیمارستان امام حسین (ع) ملایر در حال احداث است