مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-24سياسي

برنامه های آموزش فارسی برای فرزندان ایرانیان خارج از کشور


شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه با همکاری بنیاد سعدی با هدف آموزش زبان فارسی به خانواده های ایرانی مقیم خارج از کشور، - شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه با همکاری بنیاد سعدی با هدف آموزش زبان فارسی به خانواده های ایرانی مقیم خارج از کشور، کتاب و برنامه های آموزشی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، غلامعلی حداد عادل، رییس بنیاد سعدی به همراه معاون و مدیران بنیاد در دیدار با علیرضا بیگدلی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه و مالکی، مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه، درباره نیازهای آموزشی از جمله کتاب و نرم افزار برای آموزش فارسی به فرزندان ایرانی خارج از کشور بحث و تبادل نظر کردند.

حدادعادل در ابتدا با ابراز خرسندی نسبت به فعالیت مجدد شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور و همچنین عضویت بنیاد سعدی در این شورا، گفت: تصمیم داریم با همکاری شما مسیر کاری جدیدی برای آموزش فارسی به فرزندان خارج از کشور در بنیاد شروع کنیم تا پاسخگوی این نیاز در خانواده های ایرانی خارج از کشور باشیم.

رییس بنیاد سعدی از آمادگی بنیاد برای نوشتن کتاب های مخصوص فرزندان ایرانی مقیم خارج از کشور ، تربیت معلم و برنامه برای فعالیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های آموزش فارسی برای فرزندان ایرانیان خارج از کشور

برنامه های آموزش فارسی برای فرزندان ایرانیان خارج از کشور