مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-24بين الملل

بحرین در آستانه خیزش مجدد


خفقان شدید علیه شیعیان از زمان سرکوب تظاهرات مردمی در سال 2011 میلادی به دست نیروهای آل خلیفه که با  مداخله امارات و عربستان سعودی صورت گرفت، - دو برابر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، الرای الاخر در گزارشی آورده است: تداوم تبعیض بین شهروندان شیعه و سنی در بحرین، این کشور را به سمت شعله ور شدن انقلاب و خیزش مجدد در این کشور سوق خواهد داد.

در این گزارش آمده است: خفقان شدید علیه شیعیان از زمان سرکوب تظاهرات مردمی در سال 2011 میلادی به دست نیروهای آل خلیفه که با مداخله امارات و عربستان سعودی صورت گرفت و به بازداشت شخصیت های شیعه و شکنجه آنها در زندانها توسط منامه منجر شد، دو برابر شده است.

این رسانه با اشاره به اینکه اینکه آل خلیفه همچنان به اقدامات سرکوبگرانه خود علیه مردم بحرین و شخصیت های شیعی ادامه می دهد، آورده است: رژیم بحرین علاوه بر تداوم اقدامات سرکوبگرانه خود، جمعیت الوفاق بحرین را در سال 2016 میلادی به بهانه واهی ممنوع الفعالیت کرد و شیخ علی سلمان رهبر این جمعیت و صدها تن دیگر از اعضایش همچنان پشت میله های زندان هستند.

در این گزارش آمده است: خودداری رژیم بحرین از تلاش برای آرام کردن اوضاع و ادامه اقدامات سرکوبگرانه آن علیه شیعیان، این کشور را بار دیگر شعله ور خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرین در آستانه خیزش مجدد

بحرین در آستانه خیزش مجدد