مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-24سياسي

رونمایی از «نرم افزار همراه جامع قرآنی» در قم


معاون پژوهشی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور در مراسم رونمایی از «نرم افزار همراه جامع قرآنی» گفت: این نرم افزار اولین و جامع ترین نرم افزار قرآنی به منظور پژوهش و تفسیر قرآن کریم است که یک بسته کامل و آسان برای فعالین قرآنی در آن قرار داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام اکبر راشدی نیا معاون پژوهشی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور، امروز در نشست خبری رونمایی از نرم افزار همراه جامع قرآنی در مرکز تحقیقات نور قم گفت: این نرم افزار اولین و جامع ترین نرم افزار قرآنی به منظور پژوهش و تفسیر قرآن کریم است.

نرم افزار جامع موبایل قرآن یک بسته کامل و آسان برای فعالین قرآنی است که هرآنچه شخص برای قرائت قرآن نیاز دارد، در آن با رسم الخط عثمان طه و نیریزی قرار داده شده است.

وی با تاکید بر این که این نرم افزار برای عموم مردم ساخته شده است، گفت: در این نرم افزار با کاربری آسان و مدیریت صحیح فضای اطلاعات در بستر وب، اطلاعات مورد نیاز کاربر با اختیار فرد دریافت می شود.

همچنین در این برنامه موبایلی 122 ترجمه به 32 زبان معروف دنیا قرار گرفته و 260 عنوان تفسیر شیعه و سنی در بیش از 1600 جلد کتاب قرار داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از «نرم افزار همراه جامع قرآنی» در قم

رونمایی از «نرم افزار همراه جامع قرآنی» در قم