مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-24بين الملل

بورل: دیپلمات های اتحادیه اروپا از اوکراین خارج نمی شوند


رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) با بیان اینکه دیپلمات های این اتحادیه از اوکراین خارج نمی شوند، گفت: اتحادیه اروپا از وزیر خارجه آمریکا می پرسد که چرا این کشور تصمیم گرفته تا برخی از دیپلمات هایش را از اوکراین خارج کند.

- رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) با بیان اینکه دیپلمات های این اتحادیه از اوکراین خارج نمی شوند، گفت: اتحادیه اروپا از وزیر خارجه آمریکا می پرسد که چرا این کشور تصمیم گرفته تا برخی از دیپلمات هایش را از اوکراین خارج کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزای اسپوتنیک، جوزپ بورل، رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش از شورای امور خارجی این اتحادیه گفت: ما قرار نیست همین کار را انجام دهیم، چرا که دلیل خاصی نمی دانیم، اما آنتونی بلینکن، وزیر خارجه ایالات متحده به ما اطلاع خواهد داد و ما مجبور نیستیم احساسی رفتار کنیم و تا جایی که مذاکرات پیش می رود، فکر نمی کنم اوکراین را ترک کنیم.

اوایل روز یکشنبه و امروز (دوشنبه) وزارت خارجه آمریکا توصیه سفر خود را به اوکراین را به روز و به شهروندانش تاکید کرده تا از سفر به اوکراین امتناع کنند و به برخی از کارمندان و خانواده های دیپلمات های آمریکایی در کی یف دستور داده تا این کشور را ترک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورل: دیپلمات های اتحادیه اروپا از اوکراین خارج نمی شوند

بورل: دیپلمات های اتحادیه اروپا از اوکراین خارج نمی شوند