مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-24سياسي

تضعیف روحیه ملت انقلابی ایران خیال خام دشمن است


امام جمعه جیرفت پیروزی جمهوری اسلامی را در صحنه های بین المللی مرهون خانواده های شهدا دانست و گفت: مقاومت و صبر، خیال خام دشمن برای تضعیف روحیه ملت انقلابی ایران اسلامی را بر باد داد.

- حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت امروز چهارم بهمن ماه در آیین گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان گفت: آیات قرآن کریم، روایات و سیره پیامبر(ص) از مقام استثنایی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها حکایت دارد و آیه مباهله یکی از آیات قرآنی است که جایگاه حضرت فاطمه(س) را تبیین می کند.

وی افزود :خاتم الانبیاء(ص) برای مباهله، امام علی(ع)، حضرت فاطمه(س) و امام حسن(ع) و امام حسین(ع) را به همراه خود برد و اسقف اعظم مسیحیان نجران با دیدن این صحنه اذعان داشت که اگر این جمع دعا و یا نفرینی کنند قطعا از جانب خدا اجابت خواهد شد و از مباهله کنار کشیده و تسلیم شدند.

تارم در باب تکریم جایگاه زنان و مادران در جامعه اسلامی اظهار کرد: هر آنچه برای زنان از ابتدا تا انتهای خلقت از کرامت و فضایل وجود داشته به صورت یکجا در وجود حضرت فاطمه(س) وجود دارد و در این آیه خطابی گواه بر این مدعا استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضعیف روحیه ملت انقلابی ایران خیال خام دشمن است

تضعیف روحیه ملت انقلابی ایران خیال خام دشمن است