مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 19:072022-01-23بين الملل

راب خواستار تحقیق درباره حذف یک نماینده مسلمان از کابینه انگلیس شد


معاون نخست وزیر انگلیس امروز اعلام کرد که آنچه یک قانونگذار انگلیسی در مورد اخراجش از پست وزارتی به دلایلی از جمله مسلمان بودن او گفته است، - معاون نخست وزیر انگلیس امروز اعلام کرد که آنچه یک قانونگذار انگلیسی در مورد اخراجش از پست وزارتی به دلایلی از جمله مسلمان بودن او گفته است، در صورت ارائه شکایت رسمی باید مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصرت غنی نماینده محافظه کار پارلمان انگلیس که در فوریه 2020 شغل خود را به عنوان وزیر حمل و نقل از دست داد، در بیانیه های مطبوعاتی اظهار کرد رییس فراکسیون حزب متبوعش به او گفته به خاطر مسلمان بودنش از وزارتخانه اخراج شده است.

غنی گفت: رییس فراکسیون حزبش در جلسه ای در داونینگ استریت (اقامتگاه وزیران بلندپایه کابینه) به او اطلاع داده که مسلمان بودن او مساله است و حضور یک وزیر مسلمان زن باعث معذب بودن همکارانش می شد .

دفتر بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس امروز اعلام کرد که وی با این نماینده مسلمان دیدار کرده و از وی خواست که برای ارائه شکایت رسمی اقدام کند.

سخنگوی نخست وزیر انگلیس گفت که جانسون برای ابراز نگرانی عمیق خود به نصرت غنی نامه نوشت و تاکید کرد که حزب محافظه کار تعصب یا تبعیض را بر نمی تابد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راب خواستار تحقیق درباره حذف یک نماینده مسلمان از کابینه انگلیس شد

راب خواستار تحقیق درباره حذف یک نماینده مسلمان از کابینه انگلیس شد