مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:572022-01-23سياسي

آیت الله جوادی آملی: مسئولان تلاش کنند بین مردم و نان مردم جدایی نیافتد


وظیفه همه مسئولان این است که تلاش خود را انجام دهند که بین مردم و نان مردم جدایی نیافتد و از طرف دیگر وظیفه ما این است که عقیده و اعتقاد خود را حفظ کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اسراء، مراسم گرامی داشت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و چهلمین سالگرد حماسه ششم بهمن 1360 آمل با سخنرانی آیت الله جوادی آملی در نمازخانه بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء و با حضور مردم، مسئولین و خانواده های شهدا و طلاب آمل برگزار شد.

آیت الله جوادی آملی در این مراسم در سخنانی با اشاره به مقام بی همتای حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها بیان کرد: خداوند در قرآن می فرماید یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیَهً مَرْضِیَّهً او صاحب نفس مطمئنه است که بعد از وصول به این مقام، با جذبه می فرماید ارجعی ! حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که خود شهیده است، صاحب مقام راضی بودن و مرضی العقیده و الفعل بودن است؛ رضای او رضای خداست و غضب او غضب خداست.

ما با داشتن چنین ذوات قدسی و تاسی به آنها می توانیم در مسیر الهی گام برداریم.

وی ادامه داد: خداوند برای اینکه عظمت انسان کامل را نشان بدهد اعمال او را به خود و اعمال خود را به وی نسبت می دهد؛ گاهی کار خلیفه را کار مستخلف عنه و گاهی کار مستخلف عنه را کار خل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جوادی آملی: مسئولان تلاش کنند بین مردم و نان مردم جدایی نیافتد

آیت الله جوادی آملی: مسئولان تلاش کنند بین مردم و نان مردم جدایی نیافتد