مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:472022-01-23فرهنگي

آیا جشنواره ها تاثیری بر جریان ادبیات و هنر دارند؟


دومین نشست از برنامه قرار با موضوع بررسی تاثیر جشنواره ها بر جریان ادبیات و هنر کشور با حضور تعدادی از هنرمندان، روزنامه نگاران و فعالان عرصه فرهنگ و هنر برگزار شد.

- دومین نشست از برنامه "قرار" با موضوع بررسی تاثیر جشنواره ها بر جریان ادبیات و هنر کشور با حضور تعدادی از هنرمندان، روزنامه نگاران و فعالان عرصه فرهنگ و هنر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری خط سوم هنر، در ابتدای این نشست سیدمحمد طباطبایی، مدیر این موسسه در توضیحاتی گفت: قرار عنوان برنامه ای است که بنا داریم اولین شنبه هر ماه برگزار کنیم و طی آن میزبان فعالان حوزه فرهنگ و هنر باشیم و در هر برنامه درباره یک موضوع با هم گفت وگو کنیم.

همچنین تاکید داریم در قرار از سخنرانی پرهیز کنیم و مهمانان و حاضران درباره موضوع برنامه با هم گفت وگو کنند.

وی سپس با اشاره به موضوع دومین نشست از سلسله برنامه های قرار اظهار کرد: بخش قابل توجهی از منابع مالی و انسانی در ساختار مدیریت فرهنگی کشور صرف برگزاری جشنواره های هنری و ادبی می شود و خوب است در این باره گفت وگو کنیم که این جشنواره ها چقدر و چطور در جریان ادبیات و هنر موثر و مفید هستند، حتی اگر برگزارکنندگان حرف های ما را نشنوند اما نفس گفت وگو کردن درباره این موضوع موجب می شود اهمیت آن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا جشنواره ها تاثیری بر جریان ادبیات و هنر دارند؟

آیا جشنواره ها تاثیری بر جریان ادبیات و هنر دارند؟