مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-23سياسي

علت شکست دشمن، عمل کردن ملت ایران به تکلیف الهی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در چهاردهمین جشنواره جوان سرباز گفت: - جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: دشمنان تاکنون نتوانسته اند جلوی رشد انقلاب اسلامی را بگیرند، زیرا ملت ما به آنچه خداوند تکلیف کرده، عمل کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در چهاردهمین جشنواره جوان سرباز گفت: خبائث عالم به رهبری آمریکا در طول این 43 سال که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد، در حال نبرد هستند، اما تاکنون نه تن ها نتوانسته اند این انقلاب را با شکست مواجه سازند، بلکه جلوی رشد آن را هم نتوانسته اند بگیرند، زیرا ملت ما به آنچه خداوند تکلیف کرده، عمل کرده اند.

وی با اشاره به اهمیت ازدواج در اسلام فدوی بیان داشت: اگر ازدواج نکنیم یا دیر ازدواج کنیم، ترک واجبات کرده ایم؛ الان شیاطین عالم آن قدر در فضای مجازی مطالبی را عنوان می کنند تا انسان را نسبت به انجام واجبات مردد کنند.

سردار فدوی تصریح کرد: کل ایام بهمن امسال بی نظیر است، زیرا ابتدای این ماه با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز شده است؛ به همین جهت امسال جشن 22 بهمن را با بهترین شکل ممکن برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت شکست دشمن، عمل کردن ملت ایران به تکلیف الهی است

علت شکست دشمن، عمل کردن ملت ایران به تکلیف الهی است