مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-23اجتماعي

پلیس اعلام کند که چه کسانی از خط ویژه عبور می کنند


خزانه دار و عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پلیس اعلام کند که مجوز ورود به خط ویژه به چه کسانی داده شده و چرا شهروندان باید علیرغم استفاده از حمل و نقل عمومی در ترافیک بمانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب کاشانی در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به حضور سردار حمیدی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در صحن شورای شهر گفت: پلیس راهور کاملا با شورا ارتباط کاری دارد و این نوع رابطه از نوع صفر تا 100 است و موضوعات مختلف را از جمله زیرساخت ها در بر می گیرد.

وی با اشاره به اینکه به راهکارهای میان مدت به غیر از راهکارهای دیگر برای رفع معضل ترافیک و آلودگی هوا در پایتخت نیاز داریم، گفت: من به شخصه زمانی که از شورا می خواهم به سمت طرشت تردد کنم 45 دقیقه در ترافیک می مانم در حالی که وجود چراغ قرمز و مأمور راهنمایی و رانندگی در کاهش ترافیک بسیار مؤثر است.

خزانه دار عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه بازنگری نقاط ترافیکی بسیار حائز اهمیت است و ضرورت دارد گفت: آموزش نیز برای کاهش ترافیک مورد غفلت واقع شده و باید هر چه بیشتر به این مسأله توجه شود.

وی ضمن انتقاد از عبور تعداد زیادی خودرو که چراغ LED دارد و وارد خط ویژه می شوند، گفت: متأسفانه مردم تهران زمانی هم که از حمل و نقل عمومی استفاده می کنند در ترافیک می مانند چرا که تعداد زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس اعلام کند که چه کسانی از خط ویژه عبور می کنند

پلیس اعلام کند که چه کسانی از خط ویژه عبور می کنند