مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 10:422022-01-23بين الملل

شرط الجولانی برای آزادی شبه نظامیان خارجی در بند تحریر الشام


منابع مطلع از رد پیشنهاد سرکرده تروریست های موسوم به هیئت تحریر الشام در سوریه توسط شبه نظامیان دربند این گروه برای آزادی آنها پرده برداشتند.

- شرط الجولانی برای آزادی شبه نظامیان خارجی در بند "تحریر الشام" منابع مطلع از رد پیشنهاد سرکرده تروریست های موسوم به "هیئت تحریر الشام" در سوریه توسط شبه نظامیان دربند این گروه برای آزادی آنها پرده برداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، به دنبال رسوایی فروش اطلاعات شبه نظامیان خارجی حاضر در ادلب سوریه توسط ابو محمد الجولانی، سرکرده تروریست های هیئت تحریر الشام (جبهه النصره سابق)، توییترنویس معروف سوری موسوم به مزمجر الشام از مذاکرات میان الجولانی و شبه نظامیان فرانسوی دربند این گروه خبر داد.

مزمجر الشام در این باره گفت: مذاکرات با شکست مواجه شده است؛ چراکه شبه نظامیان فرانسوی دربند الجولانی شروط وی برای آزادی آنها در مقابل خروج از ادلب و رفتن به یکی از کشورهای منطقه آفریقای جنوبی را نپذیرفته اند.

این توییترنویس معروف سوری همچنین گزارش داد که مذاکرات میان الجولانی و شبه نظامیان فرانسوی درپی دیکته های دستگاه اطلاعات فرانسه به الجولانی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط الجولانی برای آزادی شبه نظامیان خارجی در بند تحریر الشام

شرط الجولانی برای آزادی شبه نظامیان خارجی در بند تحریر الشام