مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-23سياسي

جلوی انحصار و یکه تازی خودروسازان را بگیریم


عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کیفیت پایین و قیمت بالای خودروهای تولیدی ایران خودرو و سایپا گفت: تا چه زمانی قرار است بازار خودرو در انحصار این دو شرکت قرار داشته باشد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان موافقت با طرح استفساریه بند ط تبصره یک قانون بودجه 1400 به وضعیت صنعت خودروی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در تمام این سال ها دائماً از دو شرکت بزرگ خودروسازی در کشور حمایت شده اما هم کیفیت خودروها پایین آمده و هم قیمت آنها بالا رفته است.

وی ادامه داد: از مجمع تشخیص مصلحت نظام می خواهیم که در طرح ساماندهی صنعت خودرو به نظر مجلس رأی موافق بدهد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: تا چه زمانی قرار است بازار خودرو در انحصار ایران خودرو و سایپا باشد؟ تا کی قرار است این بازار بی رقیب باقی بماند؟ نقدعلی ادامه داد: باید قدری رمق این یکه تازی ها را بگیریم و شرایط را اصلاح کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه لوازم خانگی ما واردات را محدود کردیم تا از تولید داخل حمایت شود اما متأسفانه برخی تولیدکنندگان بلافاصله قیمت ها را افزایش دادند و خوب است که قدری انصاف به خرج دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی انحصار و یکه تازی خودروسازان را بگیریم

جلوی انحصار و یکه تازی خودروسازان را بگیریم