مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 10:022022-01-23سياسي

اهل تسنن درباره فاطمه (س) چه می گویند؟


در مجموع این نوشتار برای معرفی دختر رسول خدا (ص) حتی یک روایت از منابع شیعه نقل نشده و تنها به سراغ کتاب هایی رفته ایم که از معروفترین و مهمترین کتب حدیث و تاریخ و تفسیر اهل تسنن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، در برابر فضائل عظیم اهل بیت (ع) و مقامات فوق العاده آن ها در درگاه خداوند، همیشه این دغدغه خاطر برای بعضی از افراد که در متن مسائل نیستند وجود دارد که نکند این همه فضائل نتیجه خوشبینی فوق العاده دوستان، و برداشت های علاقمندان و عاشقان این مکتب باشد.

آنها، چون به اهل بیت (ع) عشق می ورزند، و همه چیز را از همین دریچه می بینند، هر کسی هر فضیلتی را بگوید یا احتمال دهد به آن مؤمن میشوند، خواه سند معتبری داشته باشد یا نه، و از قدیم گفته اند:اگر بر دیده مجنون نشینی/ به غیر از خوبی لیلی نبینی! اینجاست که برای رفع هر گونه سوء ظن از این دور افتادگان، و اطمینان خاطر بیشتر دوستان و نزدیکان، به منابع دیگران مراجعه می کنیم، و اهل بیت پیامبر (ص) را در آیینه افکار و کتاب ها و نوشته های معروف و مشهور و دست اول آن ها مشاهده می کنیم.

در مجموع این نوشتار حتی یک روایت از منابع شیعه نقل نشده، و در میان اهل سنت نیز به سراغ کتابهایی رفته ایم که از معروفترین و مهمترین کتب حدیث و تاریخ و تفسیر آن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهل تسنن درباره فاطمه (س) چه می گویند؟

اهل تسنن درباره فاطمه (س) چه می گویند؟