مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 09:172022-01-23اجتماعي

میراثی رها شده در دل شلوغی شهر


حدود دو دهه ای می شود که رهگذران خیابان شلوغ و پرتردد شهرداری(دبیراعظم) کرمانشاه، از مقابل ساختمانی ساکت با چراغ های خاموش و پنجره هایی بسته عبور می کنند، - ایسنا/کرمانشاه حدود دو دهه ای می شود که رهگذران خیابان شلوغ و پرتردد شهرداری(دبیراعظم) کرمانشاه، از مقابل ساختمانی ساکت با چراغ های خاموش و پنجره هایی بسته عبور می کنند، ساختمانی که روزگاری نه چندان دور زندگی در آن موج می زد و مسافران زیادی به آن رفت و آمد می کردند.

مسافرانی که از جاهای دور و نزدیک برای کار، گردش و تفریح به شهر تاریخی کرمانشاه می آمدند و تنها هتل شهر پناهگاهی برای استراحتشان بود.

گاهی پرده های سفید آن را کنار می زدند و لب پنجره می ایستادند و رفت و آمد آدم های این شهر را در خیابان شلوغ مقابلشان نظاره می کردند.

اما حالا ساهاست که دیگر خبری از آن نگاه ها و چراغ های روشن و پنجره های باز اولین هتل شهر کرمانشاه نیست، هتلی که از همان ظاهر زیبایش می توان فهمید که یک هتل ساده نیست.

بنای تاریخی و ثبت ملی شده هتل بیستون کرمانشاه با قدمتی مربوط به اوایل دوره پهلوی این روزها خاموش و ساکت است و کسی هنوز دقیقا نمی داند که چرا این سرنوشت برای این بنای باشکوه رقم خورده و دلسوزی هم نیست که برای نجاتش قدمی محکم بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراثی رها شده در دل شلوغی شهر

میراثی رها شده در دل شلوغی شهر