مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 09:022022-01-23فرهنگي

ارایه خدمات رایگان فرهنگی هنری به بانوان سراسر کشور


کلیه مراکز فرهنگی و هنری وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور به مناسبت روز زن به صورت رایگان به ارایه خدمات به بانوان خواهند پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عاطفه خادمی مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: با رایزنی های صورت گرفته همچنین کلیه کتابخانه های عمومی کشور نیز در این روز از بانوان متقاضی به صورت رایگان ثبت نام خواهند کرد.

وی در ادامه از تقدیر ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از زینت السادات امامی پیشکسوت هنرهای تجسمی کشورمان خبر داد و افزود: این هنرمند پیشکسوت که شاهکار هنری معراج توسط وی در قالب هنر سوخت خلق شده است؛ یکی از زنان پیشکسوت عرصه هنرهای تجسمی است که در حوزه خلق آثار معنا گرا در هنر های تجسمی سابقه طولانی دارد.

خادمی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه حمایت از هنرمندان بانوی عرصه فرهنگ و هنر، نگاهی جامع راهبردی و تحقق گرا و براساس سیاست های دولت سیزدهم دارد افزود: در برنامه های آتی این وزارتخانه نقش زنان عرصه فرهنگ و هنر با توجه به جایگاه اجتماعی و نقش آفرینی آنان؛ بر مبنای اصل خانواده محوری در سیاستگذاری ها و اقدامات اجرایی مورد تاکید خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه خدمات رایگان فرهنگی هنری به بانوان سراسر کشور

ارایه خدمات رایگان فرهنگی هنری به بانوان سراسر کشور