مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 08:172022-01-23اجتماعي

آخرین وضعیت تردد در پایتخت/ ترافیک پرحجم درنواب، نیایش، همت و حکیم


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت در تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت با بیان اینکه بزرگراه های نواب ، نیایش، همت و حکیم دارای حجم بیشتری از ترافیک صبحگاهی هستند، اظهار داشت: با رصد دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران شاهد حجم بالای تردد و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران هستیم.

وی ادامه داد : بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر جنوب به شمال از هنگام، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن دوست، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد دارای بار ترافیک صبحگاهی هستند.

سرهنگ رنجبر تصریح کرد: ترافیک در شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی، آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی ، سنگین گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تردد در پایتخت/ ترافیک پرحجم درنواب، نیایش، همت و حکیم

آخرین وضعیت تردد در پایتخت/ ترافیک پرحجم درنواب، نیایش، همت و حکیم