مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 01:022022-01-22سياسي

معضلی به نام مدیران پروازی/ منطقه پرواز ممنوعه برای مدیران پروازی!


نمایندگان مجلس منتقد مدیران استانی پروازی هستند و تاکید دارند دولت باید به این مسئله که در دولت روحانی به اوج خود رسید ورود و آن را برطرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  به هیچ عنوان نمی پذیرم مدیری در این استان پروازی باشد و مدیران پروازی باید از چرخه مدیریت حذف شوند این جملاتی از سخنان حجت الاسلام رییسی رییس جمهور در نخستین سفر خود پس از تشکیل کابینه دولت سیزدهم، به خوزستان و در نشست شورای اداری این استان است.

مدیران پروازی به افرادی گفته می شود که معمولا محل استقرار خانواده آن ها با موقعیت مکانی شغلی شان متفاوت است و به همین علت در هفته در بهترین حالت دست کم دو بار با هواپیما بین محل خدمت و سکونت خود در رفت و آمد هستند، مسئله ای که باعث شده موضوع مدیران پروازی در بسیاری از مواقع مورد انتقاد قشر های گسترده مردمی و فعالان اجتماعی و سیاسی قرار بگیرد چرا که در شرایط تحریمی که دولت از پرداخت هزینه های کارگران درمانده است، به کارگیری مدیران پروازی فقط هزینه اضافی در بر دارد.

  لزوم پرهیز از نگاه صفر و یکی در گزینش مدیران/ انجام امور استانی نیازمند مدیران استان است رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در همین خصوص معتقد است نگاه صفر و یکی به موضوع مدیران پروازی چندان بجا نیست و در این زمینه باید ابعاد مختلف انتصاب ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضلی به نام مدیران پروازی/ منطقه پرواز ممنوعه برای مدیران پروازی!

معضلی به نام مدیران پروازی/ منطقه پرواز ممنوعه برای مدیران پروازی!