مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 20:422022-01-22اقتصادي

سرمای منفی 30 درجه مصرف گاز کردستان را افزایش داده است


مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: بارش برف و سرمای شدید طی روزهای گذشته که باعث یخبندان در بسیاری از نقاط استان شده است، مصرف گاز طبیعی را در برخی مناطق استان حداقل تا 30 درصد با افزایش روبرو کرده است.

- احمد فعلە گری امروز (2بهمن) در کمیتە مدیریت بحران شرکت گاز استان کردستان اظهار کرد: مشترکین استان با توجه به برودت بیش از حد هوا و ماندگاری سرما طی شبانه روز گذشته بیش از 14 میلیون و 100 هزار متر مکعب گاز مصرف کردەاند.

به گفته این مسئول، طی یک هفته گذشته به طور میانگین مصرف گاز شهروندان استان کردستان با توجه به برودت هوا از 30 تا 35 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه تامین گاز طبیعی برای منازل مسکونی در اولویت شرکت گاز استان قرار دارد، عنوان کرد: بیشترین میزان مصرف در مدت 24 ساعت گذشته به ترتیب سنندج 4 میلیون و پنج هزار متر مکعب، سقز 2 میلیون و 100 هزار متر مکعب، مریوان 1 میلیون و 350 هزار، شهرستان بانه 1 میلیون و شهرستان قروه 900 هزار متر مکعب گازطبیعی مصرف شده است و مابقی مصارف در سایر شهرستان های استان کردستان اتفاق افتاده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان تاکید کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل هواشناسی کردستان مبنی بر استقرار توده هوای سرد تا اواسط هفته، به شهروندان توصیه می شود ضمن رعایت مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمای منفی 30 درجه مصرف گاز کردستان را افزایش داده است

سرمای منفی 30 درجه مصرف گاز کردستان را افزایش داده است