مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 20:322022-01-22فرهنگي

پویش «#من-هم-کتاب-خریدم»


به مناسبت «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» پویش کتاب خوانی با نام «#من-هم-کتاب-خریدم» با هدف «ترویج کتاب و کتاب خوانی» برگزار خواهد شد.

- به مناسبت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران پویش کتاب خوانی با نام #من-هم-کتاب-خریدم با هدف ترویج کتاب و کتاب خوانی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستادخبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت خانه کتاب و ادبیات ایران از فردا، یکشنبه سوم بهمن ماه، نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار خواهد شد.

کمیته فعالیت های فرهنگی ستاد برگزاری این نمایشگاه درنظر دارد با هدف ترویج کتاب و کتاب خوانی و ترغیب علاقه مندان برای شرکت در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و همچنین با ارائه معرفی کتاب ها برای استفاده علاقه مندان و پژوهشگران، پویش کتاب خوانی با نام #من ـ هم ـ کتاب ـ خریدم را برگزار کند.

شرکت کنندگان در این پویش می توانند یک یا چند کتاب خریداری شده از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را در قالب فیلم معرفی کرده و از طریق نشانی الکترونیکی sa@ketab.

ir به دبیرخانه نمایشگاه ارسال کنند.

ضروری است پس از ارسال فیلم معرفی کتاب به دبیرخانه، آن را با هشتگ های #من-هم-کتاب-خریدم و دومین-نمایشگاه-مجازی-کتاب-تهران در فضای مجازی منتشر کرده و صفحه خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «#من-هم-کتاب-خریدم»

پویش «#من-هم-کتاب-خریدم»