مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 19:222022-01-22اجتماعي

واقعیت فیلم منتشر شده از وزیر آموزش و پرورش در مدارس سیل زده کرمان


روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز واقعیت فیلم منتشر شده از وزیر آموزش و پرورش در مدارس سیل زده کرمان را اعلام کرد.

- میثم حاجی پور مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص سیل اخیر در برخی استان های کشور، گفت: وزیر آموزش و پرورش به همراه رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پس از 2 روز حضور پُرکار و فشرده در استان های اصفهان و قم، بامداد جمعه اول بهمن ماه جهت بازدید از مدارس مناطق سیل زده کرمان و هرمزگان راهی این استان ها شدند.

وی افزود: بیشترین میزان بارش باران در شهرهای جنوبی استان کرمان مانند قلعه گنج، منوجان، رودبار جنوب و کهنوج و در شرق استان هرمزگان مربوط به شهرهای میناب و رودان بوده است.

حاجی پور ادامه داد: در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده است، وزیر آموزش و پرورش در حال بازدید از مدرسه ابتدایی شهید عیسی بادگیر قلعه گنج است که در محوطه مدرسه آب باران جمع شده و کلاس های درس عاری از هرگونه آب و مشکلات ناشی از باران است.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: با توجه به اینکه تأکید همیشگی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر حضور دانش آموزان در کلاس های درس و عدم تعطیلی فرآیند آموزش بوده است، از مدیر مدرسه و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعیت فیلم منتشر شده از وزیر آموزش و پرورش در مدارس سیل زده کرمان

واقعیت فیلم منتشر شده از وزیر آموزش و پرورش در مدارس سیل زده کرمان