مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-22سياسي

جمع آوری تمامی معتادان متجاهر تا 10 بهمن در فارس


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: تمامی معتادین متجاهر استان تا پایان 10 بهمن ماه ساماندهی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلیمان کرمی ظهر شنبه در نشست خبری بیان کرد: طرح ساماندهی و جمع اوری معتادان متجاهر در دوره های گذشته توسط قوه قضاییه و سازمان بهزیستی انجام شده بود.

وی در ادامه عنوان کرد: در طرح هایی که پیش تر اجرایی شده بود با ظرفیت محدود 400 نفری در مرکز ماده 16 انجام شد این در حالی است که در طرح جاری مقرر شده که 50 درصد تأمین هزینه از طریق ستاد مبارزه با مواد مخدر و 50 درصد از طریق منابع استانی انجام شود.

کرمی در ادامه یادآور شد: در طرح ساماندهی که مد نظر است برای تمامی معتادین برنامه ریزی صورت گرفته و قرار است که معتادین در مراکز متعلق به بهزیستی، کمپ ها و مرکز ماده 16 نگهداری و برنامه های درمانی برای انان اجرایی شود.

وی در خصوص برنامه ریزی انجام شده در طرح ساماندهی معتادین تصریح کرد: در مرحله اول نسبت به جمع اوری معتادین اقدام خواهد شد پس از جمع اوری در مرحله دوم درمان انان ملاک فعالیت بوده و در مراحل بعدی نیز ایجاد اشتغال برای این افراد اولویت فعالیت های این سازمان و دستگاه های مرتبط است به گفته این مقام مسئول برنامه ریزی برای ساماندهی دو هزار و 200 معتاد متجاهر در نظر گرفته شده است این در حالی است که تاکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری تمامی معتادان متجاهر تا 10 بهمن در فارس

جمع آوری تمامی معتادان متجاهر تا 10 بهمن در فارس